Tuesday, May 29, 2012

hargai aku - armada band

assalammualaikum....

bangun pagi je terus ngadap laptop..
nak buat ape ? hehehe.. saje je nina nak tengok hasil karya yang nina buat semalam...
ingat senang ke nak buat ? firstly kne cari idea nak buat macam mana.. second nak kne bina pulak nak yang macam mane.. then baru bole buat... 
di bantu oleh idea kecil abg alep dan juga pelukis oreo... maka dapat lah di hasil kan video serupe begini..
seharian suntuk duk mikir kan macam mana nak buat video ni.. hehehe
amacam ok tak ??? eh jangan lupe subcribe account nina youtube nina tau ???
zatochoc

nak tau macam mane nina buat ??
mudah je.. gune photoshop...
ok kat sini nina tunjukkan beberapa gamba yang nina gune tuk video ni..

orite ni lah gambar2 yang nina guna kan...
kalau ok.. bgtau nina keyh...
btw yang skod2 tu meh la tambah follower nina.. tak rugi pun la.. :)
nanti nina blanje chokie2 kalau kite jumpe.. hehehe..
peace...

1 comment:

Myza Diaries said...

di tag ---> http://diariesaya.blogspot.com/2012/05/segmen-bw-follow-by-iza-zaty.html