Saturday, June 16, 2012

perangai pelik 1 (_ _")

assalammualaikum

sedih nye rasa hari ni..
tadi kan..
nina kuar ngn akk.. cari kasut... kasut nak pakai petang ni.. hehe nak jenjalan..
mesti kne pakai kasut baru.. mati la kalau tiap2 kali keluar je kne beli kasut baru.. kaya nya nina.. 
hehe tade la.. saje je .. sambil cari kasut tuk balik kelantan.. tapi duet nye cukup tuk beli sepasang je...
tape . . nnt beli lagi satu pasang.. 

pastu duk belek2 kasut tu... ade la 2 kasut tu. nina berkenan.. tapi saiz yang ada smpai 40 je...
sedih nye.. atas dari tu.. da abes.. pnjng nya kaki nina... potong sikit bole ?
then dapat la 1 kasut tu... tapi.. kasut tu kan... tali dia tak cantek..
terpakse la beli tali lain... so nina beli wane merah ngn putih..

sampai kat rumah.. nina tuka la tali nye.. tup2 mak kate mcm ni..

aku : *setting kasut tuk ptg ni*
mak : kau ni betol ke tak..
aku : kenapa ?
mak : tali tu.. sebelah wane lain sebelah lagi lain...
aku : alaa mak.. fesyen ni...
mak : yela.. ikot orang lain yg senget pale otak tu buat...
aku : ........
 lalu aku pun berkata kata.. mak.. kalau stakat JB ni takpelah nak wat perangai macam ni..
orang tak kesah punye.. tp kalau kat Kelantan.. orang usha pelik je..
hehehe.. tape ea mak ? bole la tau... 

nak tengok kasut tu ?? tggu la petang nnt.. aku nak pi jalan sambil posing best punye..
hehehe. nak cari tempat photoshoot yang best.. oh lupa... 
aritu ade jugak photoshoot sikit2... nnt la ea nina update gambar tu... 
cantik takde la cantik mane.. baru je... 

peace no war..
 tengok ni..